Daftar ke PayPal dan langsung menerima pembayaran kartu kredit.

Selasa, 03 Februari 2009

feminism

Feminism Sucks

Hey guys I'm new here but wanted to bring something to the attention of all men on this board that concerns us-

Did you know that many British and American women these days think they are superior to men? Not only that, has anyone noticed how many commercials are made for guys and how many for girls? Almost none for guys and all of them are for girls. The severity of this problem is something that should concern all guys here.

By 2010, most new entrants into law and medical school will be women, not men. About 70% of new law and medical students will be women, they are about 53% currently. When asked point blank about whether they think they are superior to men, most British women will say "yes" without even thinking about it. The focus in education is on girls in British schools, with guys being made to feel like second class citizens. They are stifling us in everything and deliberately being given prefernce

Many women in UK also have a severe attitude problem with marriage and try to dominate their husbands completely. They have no respect towards men and are generally snobbish, rude, bitchy women.

Men have made the world all it is. Its beauty and ugliness, its good and bad, its morals and vices. I implore all educated men to write to their parliament member or congressperson and let them know that we will not tolerate being relegated to the back seat.

I believe Nietchze put it best when he said "Woman is the root of all evil". Though entirely true this may not be, if left to her own devices, a woman will screw things up because it is an emotional creature first, then logical. Please give this some careful thought. Think about your son. Wouldn't you want him to have the same opportunity that you did?

Feminisme Sucks

Hey guys saya baru di sini, tetapi ingin membawa sesuatu untuk mendapatkan perhatian dari semua orang di forum ini bahwa kekhawatiran kita

Tahukah Anda bahwa banyak wanita Inggris dan Amerika hari ini berpikir mereka unggul dengan laki-laki? Tidak hanya itu, has anyone noticed how many commercials for guys dibuat dan berapa for girls? For guys hampir tidak ada dan semua itu adalah untuk anak perempuan. Kekejaman yang masalah ini adalah sesuatu yang harus guys kepedulian semua disini.

Tahun 2010, paling baru ke dalam hukum entrants medis dan sekolah akan perempuan, tidak laki-laki. Sekitar 70% dari baru hukum dan medis siswa akan perempuan, mereka saat ini sekitar 53%. Ketika ditanya titik kosong tentang apakah mereka berpikir mereka unggul dengan laki-laki, sebagian besar British perempuan akan berkata "ya" tanpa berpikir tentang hal ini. Fokus dalam pendidikan anak perempuan di sekolah-sekolah di Inggris, dengan guys yang dibuat merasa seperti warga kelas kedua. Mereka gerah kita dalam segala hal dan sengaja diberikan prefernce

Banyak perempuan di Inggris juga memiliki masalah dengan sikap parah perkawinan dan mencoba untuk mendominasi suaminya sepenuhnya. Mereka tidak memiliki rasa hormat terhadap laki-laki dan biasanya snobbish, rude, bitchy perempuan.

Laki-laki telah membuat seluruh dunia ini. Keindahan dan kejelekan, yang baik dan buruk, dengan akhlak dan vices. Saya mohon semua orang dididik untuk menulis kepada anggota parlemen atau congressperson dan membiarkan mereka tahu bahwa kami tidak akan mentolerir yang relegated ke tempat duduk bagian belakang.

Saya percaya Nietchze menaruhnya terbaik ketika ia berkata "Wanita adalah akar segala kejahatan". Walaupun sepenuhnya benar ini tidak boleh, jika kiri ke perangkat sendiri, seorang perempuan akan screw up karena hal itu adalah makhluk emosional pertama, maka logis. Tolong beri ini beberapa pemikiran-hati. Berpikir tentang anak. Apakah Anda tidak ingin dia memiliki kesempatan yang sama yang Anda lakukan?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Subscribe in a reader

Powered by FeedBurner

I heart FeedBurner